מה זה קורס IEMT?

קורס IEMT (Integral Eye Movement Therapy) הוא טכניקת טיפול חדשנית המיועדת להתמודד עם רגשות שליליים וזיכרונות טראומטיים באמצעות תנועות עיניים מבוקרות. המטרה של קורס IEMT היא לשנות את הדרך שבה הזיכרונות מאוחסנים במוח ובכך להפחית את השפעתם הרגשית על המטופל. השיטה מתמקדת בזיהוי ההיבטים הרגשיים שמלווים זיכרונות שליליים ושינוי הקשרם, ובכך מסייעת למטופלים להתמודד עם חרדות, טראומות, דיכאון ועוד. המשתתפים בקורס IEMT מקבלים כלים וטכניקות חדשות שיאפשרו להם לעבוד ביעילות ובמהירות עם מטופלים, ולהציע פתרונות אפקטיביים לבעיות רגשיות מגוונות.

למי קורס IEMT מתאים?

קורס IEMT מתאים לאנשי מקצוע בתחום הטיפול והייעוץ, כמו פסיכולוגים, מטפלים רגשיים, יועצים חינוכיים, עובדים סוציאליים וכו'. בנוסף, הוא יכול להיות להתאים גם למאמנים אישיים (קואוצ'רים) ואנשי NLP המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלהם. כל מי שמחפש שיטה יעילה ומהירה להתמודדות עם בעיות רגשיות וטראומטיות יכול להפיק תועלת מקורס  IEMT.

הקורס יכול להתאים גם לאנשים פרטיים שמחפשים כלים לטיפול עצמי ולשיפור איכות החיים, ומעוניינים לרכוש ידע מעמיק ושיטות עבודה מתקדמות בתחום הטיפול הרגשי.

הדמיון בין קורס IEMT לקורס EMR

קורס IEMT וקורס EMR (Eye Movement Release) שניהם מתבססים על תנועות עיניים מבוקרות ככלי טיפולי. שתי השיטות נועדו לטפל בבעיות רגשיות וטראומות ע"י שינוי האופן שבו הזיכרונות מאוחסנים במוח. בנוסף, שני הקורסים מתמקדים בהיבטים הרגשיים שמלווים את הזיכרונות ומטרתם להפחית את ההשפעה השלילית של זיכרונות אלו על המטופל. המשתתפים בשני הקורסים לומדים כיצד להשתמש בתנועות עיניים ככלי לשחרור רגשות שליליים ולטיפול בטראומות, ובנוסף כיצד ליישם את הטכניקות שלמדו בעבודתם היומיומית עם מטופלים.

מה שונה בין EMIT לבין קורס EMR?

בעוד שקורס IEMT מתמקד בשינוי הקשרם של זיכרונות רגשיים ושליליים באמצעות תנועות עיניים, קורס EMR שפיתח גיא מנדלוביץ' נחשב ליעיל ומהיר יותר בשל היותו "נטול תוכן", כלומר, בשיטת EMR  המטופל אינו נדרש לשתף את פרטי האירוע הטראומתי עם המטפל, מה שמאפשר טיפול דיסקרטי ומהיר יותר. בנוסף, שיטת EMR כוללת טכניקות נוספות כמו NLP ו- EMDR מה שמעשיר את כלי הטיפול והופך את השיטה למגוונת יותר.

קורס EMR מתמקד גם בהיבטים פסיכולוגיים נוספים וכולל גישה הוליסטית המאפשרת טיפול מקיף ועמוק יותר, מה שמייחד אותו מקורס  .IEMT

קורס EMR המועבר ע"י גיא מנדלוביץ

גיא מנדלוביץ' הוא מאסטר טריינר בינ"ל ב- NLP ומייסד שיטת EMR (Eye Movement Release) הנחשבת לחדשנית ופורצת דרך בתחום הטיפול בחרדות, טראומות, דיכאון ועוד.

קורס EMR מעניק למטפלים כלים אפקטיביים ומגוונים לטיפול במטופלים ומאפשר להציע פתרונות מהירים ויעילים ללא צורך בפרטים טראומתיים. בקורס לומדים המשתתפים כיצד להשתמש בטכניקות של EMR כדי לסייע למטופלים להשתחרר מהשפעות שליליות של זיכרונות טראומטיים ולשפר את איכות חייהם. הצטרפו לקורס EMR והעשירו את ארגז הכלים שלכם בטכניקות חדשניות ויעילות שיעזרו לכם לטפל בלקוחות בצורה מיטבית.

להרשמה לקורס EMR ולפרטים נוספים, צרו קשר

כל הזכויות שמורות

האתר משויך לחברת: גיא סיטונאות חברתית, טלפון: 0509088991 כתובת: Rishpon, Central District 4691500 ישראל

design&Powerd By or C O H E N

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן